Hybrid

Marketingo / Rinkodaros Specialistas (-ė)

POZICIJOS APRAŠYMAS:

  • Valdyti projektus su keliomis agentūromis kuriant internetinę parduotuvę ir fizines įmonės parduotuves (Lietuvos ir užsienio rinkai);
  • Sukurti potencialių pirkėjų profilius ir pritaikyti rinkodaros strategiją jų pasiekimui;
  • Sukurti turinio ir reklamos strategiją efektyviam biudžeto panaudojimui;
  • Valdyti socialinius tinklus;
  • Analizuoti projektus, teikti įžvalgas tolesnei sklaidos strategijai;
  • Imtis iniciatyvos priimant sprendimus galinčius atnešti nauda pardavimų efektyvumui.

REIKALINGOS KOMPETENCIJOS IR PATIRTIS:

  • Daugiau nei 3 metai patirties dirbant rinkodaros srityje;
  • Darbas su skirtingomis marketingo agentūromis valdant biudžetą, darbų pristatymo laiką ir darbo kokybę;
  • Patirtis internetinėje prekyboje dirbant su produktais didesniais nei 1000 EUR vertės;
  • Patirtis su pirkėjų profiliais, retargetingo kampanijomis;
  • Gilios žinios reklamuojant Google, Facebook/Instagram platformose;
  • Gilios žinios internetinių puslapių kūrime naudojant įvairias platformas ir jų sujungime su likusia programų/pardavimų infrastruktūra;
  • Nepriekaištingos anglų kalbos žinios ir patirtis vykdant kompanijas užsienio šalyse.

ATLYGIS: nuo 2800 Eur gross / mėn.

ĮMONĖ SIŪLO:

  • Atsakingą darbą, sparčiai augančioje kompanijoje;
  • Mokymus profesiniam tobulėjimui kartu su komanda;
  • Draudimą nuo nelaimingų atsitikimų.