Hybrid
Marketingo / Rinkodaros Specialistas (-ė)
POZICIJOS APRAŠYMAS:
- Valdyti projektus su keliomis agentūromis kuriant internetinę parduotuvę ir fizines įmonės parduotuves (Lietuvos ir užsienio rinkai);
- Sukurti potencialių pirkėjų profilius ir pritaikyti rinkodaros strategiją jų pasiekimui;
- Sukurti turinio ir reklamos strategiją efektyviam biudžeto panaudojimui;
- Valdyti socialinius tinklus;
- Analizuoti projektus, teikti įžvalgas tolesnei sklaidos strategijai;
- Imtis iniciatyvos priimant sprendimus galinčius atnešti nauda pardavimų efektyvumui.
REIKALINGOS KOMPETENCIJOS IR PATIRTIS:
- Daugiau nei 3 metai patirties dirbant rinkodaros srityje;
- Darbas su skirtingomis marketingo agentūromis valdant biudžetą, darbų pristatymo laiką ir darbo kokybę;
- Patirtis internetinėje prekyboje dirbant su produktais didesniais nei 1000 EUR vertės;
- Patirtis su pirkėjų profiliais, retargetingo kampanijomis;
- Gilios žinios reklamuojant Google, Facebook/Instagram platformose;
- Gilios žinios internetinių puslapių kūrime naudojant įvairias platformas ir jų sujungime su likusia programų/pardavimų infrastruktūra;
- Nepriekaištingos anglų kalbos žinios ir patirtis vykdant kompanijas užsienio šalyse.
ATLYGIS: nuo 2800 Eur gross / mėn.
ĮMONĖ SIŪLO:
- Atsakingą darbą, sparčiai augančioje kompanijoje;
- Mokymus profesiniam tobulėjimui kartu su komanda;
- Draudimą nuo nelaimingų atsitikimų.